A szerzőről

"Zsú korábban matematikai pályára készült, kissé eltévedt, de lassan visszatalál." - Valahogy így lehetne jellemezni a viszonyomat a matekkal. 

Az iskolában én voltam az az idegesítő osztálytárs, aki elsőre értette a magyarázatot, ha meg nem, akkor addig csűrte csavarta, amíg mégis. Matek szakkör, matekverseny, matek fakt, matek könyvek, logikai feladatok...

Végül hűtlen szeretőként elhagytam választott témámat, matematikai végzettséget nem szereztem, helyette marketing területen indultam útnak. Hogy miért? Ez nagyon jó kérdés. Viszont hamarosan megtaláltam a marketing egyik legmatekosabb ágát, most Google Adwords kampánymedzserként egész nap számokat bűvölök - újra. 

Rajongok a matematikai  fejtörőkért. Szeretek tanulni, megérteni, új modelleket megismerni.

A kedvenc témáim a fraktálok és a Fibonacci számok. A munkám miatt sokat foglalkozom statisztikával és gráfokkal. 

A valószínűségszámítást értem a legkevésbé. 

Szeretnék tagja lenni egy olyan közösségnek, ahol a matematika kaland és érdekesség. 

Azt hiszem, ez a blog inkább szól olyan laikusoknak, akikben ég a felfedezés vágya, de ha a témában jártasak állnak elő új ismeretekkel, annak is csak örülök.